دانشجویان روابط عمومی الکترونیک

دانشجویان روابط عمومی الکترونیک

پل ارتباطی دانشجویان روابط عمومی الکترونیک فرهنگ و هنر اصفهان
دانشجویان روابط عمومی الکترونیک

دانشجویان روابط عمومی الکترونیک

پل ارتباطی دانشجویان روابط عمومی الکترونیک فرهنگ و هنر اصفهان

روز روابط عمومی مبارک باد

توانایی روابط عمومی ها تلاش برای تحقق بهتر دیدن ، بهتر بودن و ایجاد خلاقیت و نوآوری است و بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است برای ارج نهادن به زحمات روابط عمومی ها که خانه مردم و تریبون رسای هر سازمان و نهاد هستند، لذا این روز را تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

حکایت مدیر و مهندس

مردی که سوار بر بالن در حال حرکت بود ناگهان به یاد آورد قرار مهمّی دارد؛ ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود پرسید:

"ببخشید آقا ؛ من قرار مهمّی دارم ، ممکنه به من بگویید کجا هستم تا ببینم به موقع به قرارم می رسم یا نه؟"
مرد روی زمین : بله، شما در ارتفاع حدودا ً ۶ متری در طول جغرافیایی "۱٨'۲۴862 ۸۷ و عرض جغرافیایی "۴۱'۲۱578 ۳۷24 هستید.

مرد بالن سوار : شما باید مهندس باشید.

مرد روی زمین : بله، از کجا فهمیدید؟؟

مرد بالن سوار : چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا ً دقیق بود به درد من نمی خورد و من هنوز نمی دانم کجا هستم و به موقع به قرارم می رسم یا نه؟

مرد روی زمین : شما باید مدیر باشید.

مرد بالن سوار : بله، از کجا فهمیدید؟؟؟"

مرد روی زمین : چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا می خواهید بروید.

قولی داده اید و نمی دانید چگونه به آن عمل کنید و انتظار دارید مسئولیت آن را دیگران بپذیرند. اطلاعات دقیق هم به دردتان نمیخورد 

 

بهروز امیدفر

سازمانهای فرهنگی (14 اردیبهشت 1391)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دانلود کتاب قلعه حیوانات

 

دانلود کتاب   

  قلعه حیوانات     

 

 

بهروز امیدفر