ر ـ و ـ ا ـ ب ـ ط ـ ع ـ م ـ و ـ م ـ ی
ر : روابط عمومی یعنی ، رابطه ای متقابل ایجاد کردن برای سازمان و مشتریان داخلی و خارجی آن.
و : روابط عمومی یعنی ، وفاداری به اهداف سازمان و پیگیری و رفع نیازهای مشتریان.
ا : روابط عمومی یعنی ، ادب را حاکم کردن در روابط درون و برون سازمانی.
ب : روابط عمومی یعنی ، بها دادن به مشتریان و گیرندگان خدمات از سازمان .
ط : روابط عمومی یعنی ، طالب اطلاعات و اخبار و ساماندهی اهداف سازمانی.
ع : روابط عمومی یعنی ، علاقمندی به اهداف سازمان و عمل به افکار عمومی.
و : روابط عمومی یعنی ، وارد شدن به عرصه های ارتباطات و اطلاعات روز برای تصمیم سازمان و تصمیم گیری سازمانی ، جهت ایجاد انگیزه و علاقمندی مشتریان درون و برون سازمانی.
م : روابط عمومی یعنی ، مردمی بودن ، مشتری محوری در ارائه خدمات مدیریت مداری در نو آوری.
ی : روابط عمومی یعنی ، یافته های جدید علمی را برای ساماندهی و بهبود سازمانی.
روابط عمومی هر سازمانی می تواند با رعایت ادب ، در ایجاد مهر و محبت و ارتباط متقابل عمومی و وفاداری به اهداف سازمان و بها دادن به مشتریان ، با کسب اطلاعات و افکار عمومی در ارائه خدمات ، در همراهی و همکاری با تصمیم گیران قدمهای بلندی برداشته و روش های نو در ارائه خدمات مطابق با یافته های جدید علمی بدست آورد تا به سهولت و آسانی به مدیران در رسیدن به اهداف عالی سازمانی کمک کند . و رفاه و رضایت مندی مشتریان را فراهم نموده ، سازمان را در خدمات دهی تقویت و مشتریان را در خدمات گیری آگاه نماید.
با سلام از مطلب شما با اجازه شما در وبلاگم استفاده کردم